البوم تصاویر باربی
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید

 

barbie.gif

 

 

نمایی از ماشین با تزیین باربی

 

 

و اما تلخ    +18

 


نظرات شما عزیزان:

9
ساعت14:12---17 مهر 1394
تکراری بود همین و بس

ارمیتا
ساعت15:27---24 شهريور 1393
خیلی قشنگهhttp://albumdoll.loxblog.com/commenting/avatars/ avatar16.jpg

fargol
ساعت16:04---5 اسفند 1392
نظری ندارم

کیمیا
ساعت17:25---19 مهر 1392
تک بوددددددددددددددددددددد بیییییییی نظیر بودددددددددددددددددددددددددددد :):):):)
پاسخ:مرررررسی


مبینا
ساعت17:15---19 مهر 1392
سلامچرانمی

زاری کپی کنمممممممممممممممممممممممممممم مممممممممم:)
پاسخ:به دلیل دو تا وبلاگ متقلب که کپی می کنن متاسفانه نمی شه کپی کرد گلم


ریحانه
ساعت18:54---3 مهر 1392
عععععععععععععععععععالللللللللل للللیییی بببببببببودددددددددددددددددددد ددد
پاسخ:ممممممممممممرسی


ghkkkt
ساعت18:44---24 شهريور 1392
قشنگ بود
پاسخ:مررررررررررررررررررسی


یلدا
ساعت17:22---7 شهريور 1392
ممنون 3ایت شما خیلی عالیه
پاسخ:مررررسی یلدا جان .. خوشحالم که خوشت اومده **


bloom
ساعت15:52---1 شهريور 1392

پاسخ:ممنون بلوم جون .. به زوری پستی برای وینکسی ها قرار می گیره


fgts
ساعت23:39---31 مرداد 1392
سلام خوبی می خواستم درباره وبلاگت نظر بدم/قالبت عالی ولی مطالب بی مزه وحوصله بر / متا سفم که اینارو گفتم ولی واقیعته.خدا حافظ
پاسخ:عزیزم ممنون نظرتو گفتی .. خوشحالم دوستان عزیزم نظر و انتقاداتشونو بیان می کنن ولی بهتره لفظتو اصلاح کنی گلم واقعیت نیست یعنی این بستگی به سلیقه ی هر شخص داره و سلیقه ی هر کس فقط یه سلیقس و. نمی شه اینجوری بیان کرد که واقعیته .. به هر حال خیلی از بازدیدت ممنونم


fgts
ساعت23:39---31 مرداد 1392
سلام خوبی می خواستم درباره وبلاگت نظر بدم/قالبت عالی ولی مطالب بی مزه وحوصله بر / متا سفم که اینارو گفتم ولی واقیعته.خدا حافظ
پاسخ:عزیزم ممنون نظرتو گفتی .. خوشحالم دوستان عزیزم نظر و انتقاداتشونو بیان می کنن ولی بهتره لفظتو اصلاح کنی گلم واقعیت نیست یعنی این بستگی به سلیقه ی هر شخص داره و سلیقه ی هر کس فقط یه سلیقس و. نمی شه اینجوری بیان کرد که واقعیته .. به هر حال خیلی از بازدیدت ممنونم


fgts
ساعت23:34---31 مرداد 1392


سلام وبلاگت زیاد جالب نیست.خدا حافظ
پاسخ:ممنون از نظرت گلم .. خداحافظ


انیس
ساعت17:06---22 مرداد 1392
خیلی خوب بودولی بیش تراپ کنیدلطفا
پاسخ:حتما گلم


به شما چه
ساعت3:06---14 مرداد 1392
چه قدر الکی اگه راس راسی بود الان من هزارتا از این باربی ها داشتم اخه می دونی چی من همیشه هر 3 روز می خرم اما حتی فروشی هم نیستن واقعن که

راستی دلتون اب من کلی باربی دارم کم اوردید


پاسخ:این باربی ها واقعیه ولی به دلیل چند مسءله که نمی خوام در موردش توضیح بدم در ابران وجود نداره . . . ما هم وقتی وقتی کوچیک تر بودیم به این عروسک خییلی علاقه داشتیم و خریدنشون رو هم خییلی دوست داشتییم ولی الان به خاطر سنمون دیگه عروسک نمی گیریم :)


به شما چه
ساعت3:00---14 مرداد 1392
چه قدر الکی اگه راس راسی بود الان من هزارتا از این باربی ها داش
پاسخ:عزیزم این باربی واقعیه و به خاطر چند مسءله که نمی خوام در موردش توضیح بدم در ابران وجود نداره ..


تینا
ساعت2:37---9 مرداد 1392
سلام عزیزم. عکسهات خیلی هم قشنگن مهم نیست من یا دیگران چی می گیم مهم اینه که خودت از کارت راضی باشی.
پاسخ:عزیزم .. ممنون که نظرتو گفتی خیییلی خوشحالم کردی .. ولی نظر شما دوستام خییلی مهمه واسه

بیتا
ساعت18:59---7 مرداد 1392
http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20http://loxblog.ir/i mages/smilies/smile%20(9).gif(http://loxblog.ir/images/smili es/smile%20(7).gif14).gif
پاسخ:سلام عزیزم .. :)


بیتا
ساعت22:10---18 تير 1392
سلام
پاسخ:سلام


سالومه
ساعت12:00---29 خرداد 1392
خیلی عکس هات قشنگ بود عزیزم
پاسخ:ممنون سالومه ی عزیزم


دیبا
ساعت11:22---18 خرداد 1392
خیلی بامزه بود
پاسخ:مرررسی


نیکان
ساعت14:25---12 ارديبهشت 1392
وای جالب بود مرسی از وب خوشگلت عکس هات هم خیلی عالیه خیلی
پاسخ:مرسی دوست خوبم


ناشناس
ساعت20:09---7 فروردين 1392
عالی بود اما کاش میشد کپی کرد پاسخ: اگه خواستی واسه خودت کپی کن عزیز دلم .. سال نوت مبارک

سارینا
ساعت16:33---3 فروردين 1392
خوب

سارینا
ساعت16:30---3 فروردين 1392
خیلی خوشگله

دلسا
ساعت16:28---30 اسفند 1391
خیلللللللللللللللللللللللللللل ی وب زیبایی داری};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-} ;-};-};-};-};-};-};-};-};-

nazgol
ساعت23:38---16 اسفند 1391
kheili bahal baodan پاسخ:مممرررسسییی

زهرا
ساعت16:56---8 اسفند 1391
ممنون زیبا بود پاسخ:خواهش می کنم عزیزم

سارا و مینا 
ساعت17:48---4 اسفند 1391
ببخشیدا ولی دقیقا چند سال دیگه به کامپیوتر دسترسی پیدامی کنی ؟ جدی میگیم این عکس اصلا مناسب نیست شایدم برای تو مهم نیست


پاسخ:عزیزم خیلی بخشید چرا انقدر عصبانی می شی؟ من فکر کردم از تصاویر زندگی باربی شکایت کردین تصویر یک و دوی زندگی باربی رو پاک کردم ولی فکر نمی کنم بتونم پاکش کنم عزیزم ما باید ظرفیت این رو داشته باشیم که نخوایم این حرفو بزنیم .. ممنون اومدی .. بازم تونستم پیگیری می کنم
پاسخ ملوسک :دوستان عزیزم این عکس جنبه ی بدی نداره .. فکر نمی کنم عکس ₩ گذاشته باشیم .. ممنون اومدید
می شه به این عکس به عنوان یه ایده ی جالب نگاه کرد .. به حر حال ممنون از نظرت و من به نظرت اهمییت می دم و نظرت برام با ارزش ولی . :-*


همجنس
ساعت16:42---3 اسفند 1391
سلام خیلی بی کاری وقتو صرفه کارهای بیهوده نکن ارزش خوش گذرانی زودگذر رو نداره عزیزم.};-};-};- به فکر خودت باش


امیدوارم منظوره حرفمو گرفته باشی دوست عزیز.
پاسخ:عزیزم ممنون از نظرت ...فقط یه چیزی رو بگم شما اجازه ندارید به کار من بگید بیهوده این یک لذت بیهوده نیست . این جزءی از وقت اضافه ی منه . من به فکر خودم هستم و برای یک نفر این کار لذت بخشه و واسه یکی مثل شما نه.. من بیکار نیست دوست دارم دیگران از عکسام استفاده کنن .. شما می تونی نظرتو بدی ولی بهتره بیشتر فکر کنید من بیکار نیستم .. و وقتمو الکی صرف نکردم این سرگرمی منه .. ممنون . حرفمو دوستانه گفتم :-)
من الان تو سن نوجوونی هستم و دوست دارم وقتمو صرف این کار کنم واسم لذت بخشه و هر مقطع از زندگی انسان یک سرگرمی داره متناسب با سلیقه هر کس.


سوزی
ساعت14:20---30 بهمن 1391
عکسات خیلی زششششششششششششششششششتتتتت.پاسخ:ممنون از نظرت

فائزه
ساعت13:30---25 بهمن 1391
عکس هات خیلی ناز و قشنگه تشکرپاسخ:ممنون عزیزم لطف داری

فائزه
ساعت19:22---24 بهمن 1391
عکس هات خیییییییییییییلی قششنگ و بی نظیر بودازت به خاطر عکس ها ممنونم:
پاسخ:خواهش عزیزم .... ممنونم


شقایق
ساعت15:01---22 بهمن 1391
عالی بودن کاش ادم همچین ماشینی داشت};-
پاسخ:واقا !!!! راست می گی ... خیلی شیک


مبینا
ساعت13:58---16 بهمن 1391
بببببببوووووسسپاسخ:مممممنونم

سارا و مینا
ساعت20:33---13 بهمن 1391
دیدیم چقدر پیگیری کردی حال کردیم جدی می گیم !
پاسخ:عزیزم فعلا نمی تونم با کامپیوتر برم تو اینترنت چون من نظراتونو با گوشی تایید می کنم و با گوشی نمی تونم تصاویر رو پاک کنم هر وقت رفتم حتما...من رو حرفم هستم ممنون از نظرتون.....sorry
:هر وقت به کامپیوتر دسترسی داشتم حتما


يگانه
ساعت16:33---13 بهمن 1391
عليييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييي بود};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-پاسخ:دوباره ممنون

يگانه
ساعت16:32---13 بهمن 1391
عليييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييي بود};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-پاسخ : مممممممممنونم

مینا
ساعت19:50---10 بهمن 1391
راستی من اون مینا نیستم که گفت اسکلته خوشگله !!!!!!!
پاسخ:ok


مینا
ساعت19:48---10 بهمن 1391
از بالا دومی و سومی ! ممنون !
پاسخ:خواهش...حتما عزیزم


سارا و مینا
ساعت14:49---8 بهمن 1391
قشنگن ولی اون عکس لختیه خیلی بده و خیلی زشت که در نمای دید یک پسر قرار بگیره
پاسخ:ممنون از نظرت لطفا شماره عکسو بگو یا دقیق بگو کدومه . این تصاویر فکر نمی کنم بد باشه و صرفا جهت سرگرمیه عزیزم و تصاویر عروسک هم هستن و اینکه از روی منظور خاصی قرار نگرفته ولی نظرتو پیگیری می کنم یا حذفش می کنم فقط بگو کدومه


فرنوش
ساعت11:28---7 بهمن 1391
خیلی خوب بودمنتظرسری دومش هم هستم عالللللللللللللللللللللللی ترازاین نمیشه
پاسخ:ممممنونم....حتما ..تصاویر بعدی فوق العاده ترن


فرنوش
ساعت11:27---7 بهمن 1391
خیلی خوب بودمنتظرسری دومش هم هستم عالللللللللللللللللللللللی ترازاین نمیشه

رها
ساعت23:17---6 بهمن 1391
واقعاازت ممنونم.توفوق العاده هستی:
پاسخ:مممممممنونم رها جونم ...مرررررسی


یگانه
ساعت13:33---6 بهمن 1391
ممنون خیلی خوب بوددوست داشتم
پاسخ:خواهش عزیزم...منتظر سری دومش باش پس...بببوووسس


یگانه
ساعت13:31---6 بهمن 1391
ممنون خیلی خوب بوددوست داشتم

فرانک
ساعت13:29---6 بهمن 1391
عااااااااااااااااااااااااااااا ااااالیییییییییی بود
پاسخ:ممممنننوون جون


فرانک
ساعت13:28---6 بهمن 1391
عااااااااااااااااااااااااااااا ااااالیییییییییی بود
پاسخ:ممممررررسسسییییی


مینا
ساعت9:53---6 بهمن 1391
خیلی جلب بود بخصوص اون اسکلت
پاسخ:ممنون مینا جان


فاطمه
ساعت16:52---4 بهمن 1391
mer30پاسخ:your welcome

فاطمه
ساعت16:50---4 بهمن 1391
mer30پاسخ:خواهش عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 10:9 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 1347
بازدید کل : 842921
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com